BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סוגים שונים של אביזרי צלייה וכלים לבישול בחוץ

צלייה נכונה של בשר על הגריל יכולה להפוך לקלה וטובה יותר עם הכלים הנכונים, ובזמן שהבשר נצלה לו בנחת תוכלו לבשל על אותו הגריל גם את התוספות, המאפים והקינוחים שילוו את הארוחה בלי מאמץ ובתיאום משולם. במאמר זה נערוך חקר סוגים שונים של אביזרי צלייה וכלים לבישול בחוץ שישדרגו לכם את הארוחה, יקצרו לכם את זמן הבישול או פשוט יהיו שם לעזור לכם להכין ארוחות מושלמות וטעימות בהרבה פחות מאמצים.

 

שדרוג היכולות שלכם בגריל 

מי לא רוצה להפגין את כישורי הגריל שלו ולהפוך כל ארוחה לחגיגה של מקצועיות בבישול בחוץ? באמצעות אביזרים פשוטים ולא יקרים תוכלו גם אתם לשדרג את יכולות הצלייה שלכם פלאים. תוכלו לפרוס את הבשר או את הירקות בדרך נכונה ואיכותית יותר, לצלות בצורה מאוזנת ואחידה יותר, לדייק יותר את זמני ההכנה ואת רמת הצלייה. בדרך זו קל יותר להגיע להישגים קולינאריים מרשימים, לנסות טעמים חדשים, להתנסות בדרגות קושי חדשות של מתכונים מורכבים ולקצור מחמאות בלי מאמצים. 

 

אביזרי צלייה וכלים לבישול בחוץ 

בכל מטבח ישראלי ממוצע ניתן למצוא בארונות המטבח עשרות כלי בישול, אביזרים שונים ומכשירים שמסייעים לנו להכין ארוחות טעימות, בריאות ומפנקות לעצמנו ולכל המשפחה. גם הגריל שיושב במרפסת או בחצר זקוק לאביזרים איכותיים וכלים מיוחדים כדי שתוכלו להפיק ממנו את המיטב. כלים כגון פלאנצ’ות, מדי חום, סכינים, רשתות צריבה ועוד כלים נפלאים אחרים יכולים לעזור לכם להגיע לשלב הבא של הבישול בחוץ במקצועיות רבה יותר, להשיג פריכיות ועסיסיות גדולה יותר ולהגיע לרמת דיוק גבוהה יותר במידת העשייה של הבשר. 

 

חקר סוגים שונים של אביזרי צלייה וכלים

על מנת שכל אירוח אצלכם יהפוך להיות חגיגה של ממש, אספנו עבורכם מספר סוגים שונים של אביזרי צליה וכלים:

סכינים 

פריסה נכונה ומדוייקת של נתחי הבשר, ניקוי עופות ודגים, וחיתוך מעניין ויפה של ירקות מעניקים לכם לא רק מקצועיות וטיפול נכון בבשר, אלא גם נראות מעניינת וטובה של המזון לגירוי מושלם של כל החושים. הדרך הטובה ביותר לקנות סכינים היא לרכוש ערכה המכילה סוגים שונים למטרות חיתוך שונות כדי שתמיד יהיה לכם בהישג יד את מה שאתם צריכים. 

מדי חום חכמים 

לצד סוגים שונים של מדי חום רגילים, רצוי שתכירו את מדי החום החכמים אשר יכולים לשדר לכם לטלפון הנייד את מידת החום והעשייה של הבשר, מה שמקל מאד את העבודה שלכם כשאתם עסוקים בכמה דברים במקביל או נמצאים מחוץ לבית כשהבשר מתעשן במעשנה. 

סט כלים 

סט כלים מקצועי לגריל מאפשר לכם להפוך, לסדר ולהוציא את המזון מן הגריל מבלי לסכן את אצבעותיכם ומבלי לקרוע או לפגום במנה עצמה. כלים איכותיים וטובים לגריל הם המפתח להכנת ארוחה מוצלחת וטעימה. בדרך כלל תזדקקו ל:

  • מזלג בשר
  • מלקחי פינצטה
  • מלקחי נקנקיות
  • מלקחיים רב שימושיות
  • הופכן ( מרית )
  • תופסן

פלנצ’ות 

הפלנצ’ה הינה משטח העשוי מברזל המעוצב כפלטה שטוחה או בעל בליטות בעיצובים שונים כרשת צלייה המאפשר חלוקה שווה ואחידה של החום על פני כל פני השטח כדי שתוכלו לצלות מגוון עצום של חומרי גלם שונים כגון ירקות, דגים, עופות ובשרים. ישנן פלנצ’ות המעוצבות כך שישאירו סימני חריכה נאים על גבי הבשר בצורת רשת או בצורת פסים לנראות אידיאלית. הפלנצ’ה מאפשרת לכם לצלות מספר המבורגרים, קבבים, קציצות, סטייקים או תוספות כגון תפוחי אדמה, חצילים, בטטות או כרוביות במקביל. 

מתקנים להצבת בשר על הגריל 

על מנת להגיע להישגים קולינאריים יוצאי דופן תוכלו להשתמש במתקנים שונים המשמשים להצבה נכונה וסימטרית של הבשר על גבי הגריל על מנת שהצלייה תהיה אחידה ומדוייקת יותר, להלן מספר מתקנים מומלצים ששווה לבדוק ולנסות:

  • מתקן פחית בירה לעוף – מתקן המאפשר להניח פחית בירה ( שימו לב! הפחית חייבת להיות פתוחה ומרוקנת למחצה ) מתחת לעוף שלם על מנת לבשלו מבפנים באדי הבירה.
  • כלי קרמי לגריל – הכלי הקרמי יכול לעזור לכם להכין את התוספת במקביל לבשר, תוכלו להכין בו תבשילי ירקות, אורז, גריסים, פתיתים ועוד ולשמור על קשר עין עם שניהם במהלך הבישול. 
  • סט שיפודי קבב – השיפודים העשויים נירוסטה יאפשרו טיגון אחיד ומהיר של קבבים במקצועיות רבה
  • רשת לצליית דגים – רשת המאפשרת צלייה אחידה וטובה של דגים ושליפתם מהגריל בקלות רבה. 
  • רשת לצליית צלעות – הדרך הנוחה והקלה לצלות צלעות בצורה אידיאלית ועסיסית במיוחד.

 

מתקנים למעשנת ולגריל פחמים 

על מנת לצלות, לאפות או לבשל על גבי גריל פחמים או בתוך מעשנת ולהפיק מהם יותר, ניתן לרכוש מתקנים שונים להעמדה, ייצוב וסיבוב של נתחים או בצקים שונים לאפייה. בדרך זו תוכלו להכין עוף בגריל, להניח פלטת אפייה, רשתות ועוד. 

 

שבבי עץ למעשנת 

מעשנת הבשרים זקוקה לשבבי עץ על מנת ללבות את האש בדיוק בטמפרטורה שאתם בוחרים לאורך זמן, לעיתים גם במשך מספר שעות. שבבי העץ הינם עצים שעברו עיבוד למניעת צמיחת עובש ופטריות, רמת הלחות שלהם נבדקה, והטעם הטבעי שלהם יכולים להעשיר כל ארוחה. ניתן להשיג שבבים שמקורם בעצי פרי, עצי יער, עץ שנלקח מחביות בירה, יין או ויסקי וכן הלאה. הפתיעו את עצמכם ואת האורחים שלכם בטעמים וארומה חדשים בכל אירוח ולימדו כיצד להתאים את סוג השבבים אל סוג הבשר והמתכון שבו אתם מתכוונים להשתמש.  עצי הפרי יעניקו לבשר טעם מתקתק בעוד שעצי היער יעניקו לו טעם  מלא ועסיסי,  ואם אתם מחפשים תשלובת טעמים מעניינת נסו סוגים שונים של חביות בירה, יין, ויסקי ועוד. 

די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות