BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפים לקניית גריל גז – הפרמטרים החשובים ביותר – הוציאו את המיטב מהגריל שלכם

רובנו הגדול אוהב בשרים, דגים או עופות על האש- אחרת לשם מה התכנסנו לקריאת המאמר הזה? עוד מתקופות קדומות בשחר ההיסטוריה של האדם, אנו מקבלים אזכורים והוכחות לכך שהאדם היה מכין בשרים, דגים ועופות על האש.

גם כיום, בישול על האש מקובל בכל רחבי העולם, ובמקומות מסוימים אף מחשיבים אותו כטקס לכל דבר ועניין! ביבשת דרום אמריקה הרחוקה, על האש (בשפה העברית שלנו) נתפס בעיני רבים כמעיין “טקס”- הכנת המנגל וחימומו מספר שעות לפני שמניחים את הבשר או הדגים ומרכיבים ופעולות נוספות שעליהן נרחיב בהמשך.

למה אנחנו מציינים ורושמים את כל זה? אנו בחברת ‘די אנד אס’ עושים כל מאמץ על מנת להביא כמה שיותר מאפיינים ואלמנטים מעולם זה אליכם לחצר הבית או למטבח ביתכם! אנו מוכרים מוצרים שקשורים לעולם התוכן הזה ברמה הגבוהה ביותר- החל מגריל פחמים, גריל גז, מעשנות בשרים ודגים, מטבחי חוץ וכמובן כלל הכלים הייעודיים הנדרשים לתחום!

בעמוד הקרוב, נתמקד בגולת הכותרת של החברה- גריל הגז. אנו נרחיב ונפרט כיצד פועל הגריל וניתן לכם רשימת טיפים רחבת ידיים שבאמצעותה תוכלו לבחור ולקנות את הגריל הטוב ביותר עבורכם- ולהתאהב בגריל כבר מהביס הראשון בסטייק או בדג. מוכנים? יוצאים לדרך.

 

טיפים לקניית גריל גז – במה כדאי להתמקד בתהליך הבחירה ובמה פחות?

כאשר אתם מחליטים לקנות כל מוצר באשר הוא, אתם משקיעים מחשבה ראשונית. המחשבה הזאת באה לידי ביטוי בעיקר במה אתם מחפשים וצריכים מהמוצר, ובהתאם לכך אתם בוחרים את סוג המוצר וכו’. בעמוד הקרוב אנו נתמקד בכלל הדגשים והטיפים שאתם צריכים להתייחס אליכם בבואכם לקניית גריל גז.

 

הפרמטרים החשובים לקניית גריל גז

כמובן שקניית גריל גז דורשת חשיבה והתחשבות בכמה דברים. ריכזנו לכם את הפרמטרים החשובים לרשימה הבאה:

 

מחיר

פרמטר ראשון ואולי הבולט ביותר עבור רוב האנשים. אנו ממליצים לכם לגלוש באתר הבית שלנו, להתרשם מהמחירים באופן כללי ובהתאם לכך להתאים את הסכום שאתם מקציבים לרכש הגריל. חשוב לציין, שישנם הבדלי מחירים בין גריל שמתאים לשימוש במטבח לבין גריל שמתאים לשימוש בחצר.

כמובן שישנם עוד אלף ואחד מאפיינים שונים שמשפיעים על מחיר הגריל, אך באופן כללי, על מנת להגיע למחיר הנכון ביותר עבורכם אנו ממליצים לכלול את כלל המאפיינים בתהליך החיפוש, ובהתאם לכך לקבל את המחיר הטוב ביותר עבורכם.

 

מיקום הגריל

פרמטר נוסף וחשוב מאוד בתהליך בחירת הגריל. גריל יכול לעמוד בחצר או בעליית הגג של הבית ובניגוד לכך יכול לעמוד דרך קבע גם במטבח הבית. בהנחה ואתם מעוניינים לרכוש גריל נייד מתוך חשיבה עתידית על מעבר דירה או ניוד ותזוזה של הגריל למקומות אחרים בשטח הבית או בשטח אחר- היינו ממליצים לכם לבצע קניית גריל גז שיותר קל לנייד אותו.

בהנחה ואתם יודעים ורוצים גריל שיעמוד דרך קבע בתוך חלל הבית בדגש על המטבח- היינו ממליצים לכם לרכוש גריל שמיועד לכך. את שני סוגי הגריל הללו, תוכלו למצוא באתר הבית שלנו ולעיין במגוון אפשרויות רבות העומדות לרשותכם.

 

תעודת האחריות למוצר

היבט נוסף שחשוב להתייחס אליו ולעיתים “נופל בין הכיסאות”. כשמשקיעים מחשבה בנושא, סביר להניח שכולנו נהייה תמימי דעים ובעלי מסקנה דומה והיא שאנו רוצים ומעוניינים בתעודת אחריות למוצר. המסקנה הזו תקפה ורלוונטית לכל סוג מוצר באשר הוא. כאשר מדובר בגריל, תעודת האחריות מקבלת חשיבות כפולה ומכופלת, מכיוון שהשימוש התדיר והשכיח בגריל עשוי להוביל לבעיות שלא אמורות לקרות.

בעיות שלא אמורות לקרות, דורשות טיפול או החלפת חלקים מסוימים שעלותם הכספית גבוהה לעיתים. בהנחה ורכשתם מוצר עם אחריות יצרן, החלפת החלקים התקולים או תיקון המוצר (כל מקרה לגופו וייבחן בהתאם לנסיבות האירוע) יהיו על חשבון חברת המוצר ולא תצטרכו להוציא על כך כספים. אם כן, חשיבות תעודת האחריות למוצר הינה משמעותית מאוד וחשוב לתת לנושא את החשיבות המגיעה לו.

 

אופי הגריל ודרישותיו

פרמטר נוסף שחשוב להתייחס אליו. נשמע מפוצץ ומורכב מאוד? תנו לנו להקל עליכם. כאשר אתם מחליטים לקנות גריל מסוים, ישנן מספר אפשרויות שעומדות לפניכם בהיבט העיצובי ובייעוד של הגריל. ישנם דגמים בסיסיים שמבוססים על מקום להנחת הבשר או הדגים ותו לא.

גריל מסוג זה הינו מעולה ונותן תפוקה ותוצאות מעולות! ישנם אנשים שמעוניינים בגריל טיפה יותר גדול ובעל אלמנטים נוספים. אצלנו תוכלו למצוא גריל עם פלטות חיתוך מתקפלות, משטחי עבודה מחוברים ומקומות אחסון לכלי העבודה. חשוב לציין ששני סוגי הגריל נותנים תפוקה וביצועים מעולים, ההבדל היחיד ביניהם הוא האלמנטים שמוסיפים לגריל (משטחי עבודה, מקומות אחסון ועוד).

 

חברת המוצר

פרמטר אחרון ומרכזי שכדאי לקחת בחשבון ולייחס לו חשיבות. כמו בכל מוצר או תחום אחר, ישנן חברות שמוציאות מוצרים טובים יותר לעומת חברות שמוציאות מוצרים פחות טובים. המושג “טובים יותר או טובים פחות” בא לידי ביטוי בתפוקת המוצר, באלמנטים המתווספים לו ולעיתים גם בגודלו הפיזי.

השקיעו מחשבה בסוג הגריל אותו אתם מעוניינים לקנות (על סמך פרמטרים נוספים שציינו לאורך המאמר), ובהתאם לכך בחרו את חברת המוצר המתאימה ביותר עבורכם!

 

פרמטרים אלו שציינו לאורך המאמר, יסייעו לכם בתהליך בחירת מנגל הגז הטוב ביותר עבורכם- הן מבחינה תקציבית, הן מבחינה ביצועית וכמובן מבחינה אישית.

חשוב להשקיע מחשבה רבה כאשר אתם מחליטים לקנות מוצר כמו גריל על גז, שכן זוהי “השקעה” וקנייה לטווח הרחוק (כמה שנים טובות), ולהימנע ממצבים מיותרים שבהם תצטרכו להוציא סכומי כסף נוספים בעקבות מוצר שלא מתאים לדרישות שלכם או בגלל היעדר אחריות יצרן.
המלצה אחת לנו אליכם- אל תתפשרו במילימטר על הגריל העתידי שלכם! אתם תודו לנו אחרי הביס הראשון מהסטייק או מהדג.

 

גריל הגז – כיצד הוא פועל ומה ההבדל בינו לבין הגריל הפחמי?

גריל הגז, כשמו כן הוא הינו גריל שפועל על בסיס גז. בדרך כלל יש צינור שמחבר בין נקודת גז קיימת לבין הגריל עצמו, ועל ידי העברת הגז והצתתו נדלקת האש בגריל. גריל הפחם פועל על פחמים כפי שכולנו מכירים, כאשר את הפחם מדליקים באמצעות אש בתצורות שונות. העיקרון והיתרונות של שימוש בגריל על בסיס גז, הם שתהליך הדלקת האש הרבה יותר קל ומהיר.

בניגוד לגריל הפחם, שבו צריך “להילחם” ולהדליק את האש באמצעות אמצעים כאלה ואחרים- את גריל הגז ניתן להדליק בפשטות על ידי חיבור לנקודת גז ובזה נגמר התהליך.

מידת הצלייה של הבשר או הדג הינה זהה בשני סוג המנגל מכיוון שמדובר באותה האש שמופעלת בכל גריל. ההבדל היחידי שאולי בא לידי ביטוי בשימוש בגריל על בסיס גז לעומת שימוש בגריל על בסיס פחמים, הוא שבשר ודגים שמכינים על פחם, מקבלים במידה מסוימת את “טעם הפחם” ומקבלים טעם מעט מעושן.

הבדל זה הינו זניח ביותר, מכיוון שהוא בא לידי ביטוי רק כאשר מתבצעת צלייה ארוכה מאוד (לעיתים מספר שעות) וגם אז- לא בטוח שזה יורגש. כל המיתוסים על הבדלי טעם כאלה או אחרים שנוצרים בין שני סוגי הגריל הינם שגויים ברובם, ולכן תהיו רגועים ויותר מבטוחים להשתמש בגריל על בסיס גז.

קניית גריל גז לבית
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות