BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רכישת גריל פחמים

רכישת גריל פחמים הפכה לפופולארית במיוחד בשנים האחרונות, ורוב האנשים מעדיפים שיהיה להם אחד בבית גם אם הם לא מרבים להשתמש בו. מה השתנה בתחום גרילי הפחמים בשנים האחרונות? מסתבר שלא מעט. במידה ותתעניינו לגבי רכישת גריל פחמים היום, תמצאו את עצמכם ניצבים אל מול מבחר לא קטן של גרילים, כשכל אחד מהם מציע פונקציות מרשימות, ואפילו מבלבלות עבור מי שאינו מבין בתחום. במאמר הבא, אספנו עבורכם מידע שיוכל לסייע לכם ברכישת גריל פחמים, גם אם אתם לא מומחים בתחום!

גרילי הפחמים של פעם

זוכרים את גרילי הפחמים הוותיקים? ובכן, היו אלה קופסאות אלומיניום מלבניות עם רשת צלייה דקה המונחת מעל, שדרשו מאיתנו מאמץ רב בעת הדלקת הפחמים, הנפנוף הספורטיבי משהו, הזזת הגחלים מצד לצד, וכמובן – ניקוי הרשת בסוף הבילוי. גרילים כאלו עדיין קיימים ונמכרים במקומות שונים, אך הם נחשבים לגרילים מהדור הישן. מי שמעוניין בנוחות בלתי מתפשרת, ובתהליך הכנת מזון מהנה ופשוט במיוחד – מברר על רכישת גריל פחמים מהדור החדש!

גרילי פחמים מהדור החדש

מספר יצרניות מובילות בעולם, מעניקות לנו גרילי פחמים משוכללים ומתוחכמים במיוחד. הגרילים הללו מצוידים בפונקציות שהופכות את התהליך לנעים ויעיל, ולמעשה גורמות לנו לא להתלבט כלל לפני שאנו פותחים את הגריל ומכינים לעצמנו משהו טעים! (ואולי גם למשפחה והחברים…).
מה נוכל למצוא בגרילי הפחם מהדור החדש?

מערכת איסוף אפרa

מערכת איסוף אפר מאפשרת לנו לרכז את כל האפר במקום אחד, לאסוף אותו בצורה ממוקדת ולהשליך לאשפה. מערכת זו מונעת את התפזרות האפר, לכלוך הסביבה, ולכלוך הבגדים שלנו בזמן ההתעסקות.

מערכת ניקוז שומנים

כשאנו מכינים בשר, עוף, או דגים באמצעות הגריל שלנו, השומן מצטבר באמבטיית הגריל ובחלקים נוספים, ולאחר מכן הוא מתקשה והופך את עבודת הניקוי למעיקה במיוחד. יצרני הגרילים מהדור החדש חשבו גם על זה, ולכן הם הוסיפו לגרילים מערכת ניקוז שומנים, שבאמצעותה השומן מטפטף לתוך כלי ייעודי – ומשם ניתן לאסוף ולהשליך אותו בפשטות.

מערכת אוורור מתקדמת

מערכת האוורור המותקנת בחלק מגרילי הפחמים, מאפשרת הדלקה נוחה יותר של הפחמים, ומשמרת את הבערה שלהם ללא צורך בנפנוף. באופן זה האוויר זורם אל הגחלים, ומלבה אותן בצורה רציפה.

פיצ’רים בטיחותיים

גריל זה דבר מסוכן, ולכן מומלץ לרכוש גרילים המתוכננים בצורה בטיחותית! כך למשל, הגרילים של חברת WEBER מעוצבים בצורה בולטת במיוחד – שמקשה עלינו לפספס אותם כשאנו עוברים ליד. בנוסף, הם עומדים על רגליים יציבות במיוחד, ומתאפיינים במבנה מעוגל ונטול פינות וקצוות שיכולות להיתפס ולהימשך בטעות.

אלמנטים מתקדמים של נוחות

גריל פחמים מתקדם, יהיה מצויד גם בפונקציות המעניקות לנו נוחות בלתי מתפשרת! משטחי עבודה מתקפלים – מאפשרים לנו להרגיש ממש כאילו לא יצאנו מהמטבח, מד חום אינטגרלי המובנה במכסה הגריל – יסייע לנו לפקח על תהליך הצלייה בקלות, ועגלות הנשיאה הנוחות תאפשרנה הזזה נוחה של הגריל לכל מקום שנבקש!

רכישת גריל פחמים

לאחר שנגענו במספר נקודות הקשורות לגריל פחמים, אין לנו ספק שאתם כבר פחות מבולבלים. כעת נעניק לכם את הטיפים האחרונים והחשובים לקראת רכישת גריל פחמים:

בחרו בגריל של חברה מובילה

אל תתפתו לחסוך ולקבל גריל ברמה נמוכה. עדיף להשקיע מעט יותר ולקבל גריל שילווה אתכם שנים רבות, ללא צורך בתיקונים והחלפות!

התאימו את הגריל לצרכים שלכם

אין טעם לרכוש גריל פחם גדול, אם אתם עורכים ברביקיו אחת לשנה… התאימו את הגריל לדפוסי השימוש שלכם!

וודאו שיש אחריות

חברות מובילות מעניקות אחריות על גרילי הפחמים, וודאו זאת!

רכישת גריל פחמים

רכישת גריל פחמים ראשית
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות