BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רכישת מטבח חוץ

מטבחי חוץ, מעניקים לנו את כל הנוחות שאנו צריכים בעת בילוי בגינה או בחצר שלנו! מסיבה זאת הם הפכו לפופולאריים במיוחד, ואנו נתקלים ביותר ויותר אנשים שבוחרים לשדרג את חוויית החוץ שלהם באמצעות רכישת מטבח חוץ. מה עלינו לדעת לפני שאנו בוחרים לעצמנו מטבח לגינה?

 

יתרונותיהם של מטבחי חוץ

מטבחי חוץ טומנים בחובם מספר יתרונות משמעותיים, שהופכים אותם למוצרים פופולאריים במיוחד אצל מי שיש ברשותו גינה או חצר:

 

כלים ומזון בהישג יד

כשיש לנו מטבח חוץ בגינה, הכל נמצא לידנו ולכן אין לנו צורך לטרטר את עצמנו הלוך ושוב. בשרים, סלטים, שתיה קרה, כלים וסכו”ם – זמינים עבורנו בהישג יד, וכך גם תשתיות המאפשרות לנו ניקוז, שטיפה, והשלכת אשפה.

 

מניעת כניסת לכלוך הביתה

מטבח חוץ מונע כניסת לכלוך הביתה, ולכן חוסך מאיתנו עבודות ניקוי בסוף האירוע. כשיש לנו בגינה כיור עם מים זורמים ופח אשפה – אין לנו צורך להתנייד בין הבית לגינה עם כלים מלוכלכים, שקיות אשפה נוטפות, מוצרי מזון ועוד. לכן, מטבח חוץ מקטין משמעותית את היקף הלכלוך שנכנס הביתה בזמן אירוע ברביקיו או ארוחה בגינה.

 

שטח אחסון “אקסטרה”

לא תמיד אנו חושבים על כך, אבל מטבח חוץ למעשה מאפשר לנו שטח אחסון נוסף מעבר לזה הקיים בבית. בין אם מדובר במוצרי מזון הדורשים קירור, ובין אם מדובר בכלי אוכל כמו צלחות וסכו”ם – אנו יכולים לאחסן אותם במקרר ובארונות של מטבח החוץ שלנו, וכך הם יהיו זמינים עבורנו בחוץ וגם יפנו לנו מקום נוסף בבית!

 

רכישת מטבח חוץ – טיפים חשובים

בהתחשב בעובדה שיש מגוון גדול יחסית של מטבחי חוץ, אספנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם לבצע רכישת מטבח חוץ בצורה מושכלת:

 

בחנו את דפוסי השימוש שלכם

לא כל מטבח חוץ מתאים לכל אחד, ועלינו להבין בראש ובראשונה – מהו המטבח המתאים עבורנו. במידה אנו עורכים אירועי ברביקיו בתדירות גבוהה, ייתכן ויתאים לנו מטבח חוץ מפואר ומצויד במיוחד. לעומת זאת, אם אנו מבלים בחוץ לעתים רחוקות – אולי נוכל להסתפק גם במטבח חוץ פשוט יותר, הכולל משטח עבודה וכיור בלבד.

 

התרשמו מחוות דעת אמינות

בעידן האינטרנט – עלינו לבחון היטב את חוות הדעת שמהן אנו מתרשמים! השיטה הטובה ביותר היא לבחון חוות דעת ממקורות שונים, ולא להסתמך על מקור אחד בלבד. באופן זה נוכל לקבל תמונה אמינה הרבה יותר! בנוסף, תמיד העדיפו חוות דעת ממקור ראשון של בן משפחה או חבר!

 

העדיפו מותג איכותי

כשמדובר במטבחי חוץ – יש משמעות גבוהה לחברה שממנה אתם רוכשים את מטבח החוץ. הדבר ישפיע על עלויות התחזוקה בעתיד, ויש להתחשב בכך מבחינה כלכלית. בעוד חלק מהאנשים מעדיפים לחסוך בקנייה ההתחלתית ולקבל מוצר מאיכות לא גבוהה, אחרים מבינים את החשיבות שבבחירת מותג איכותי שיעניק לנו ראש שקט לשנים הבאות.

 

מטבח חוץ – מה הוא כולל?

כפי שכבר אמרנו – מגוון מטבחי החוץ הוא גדול, וכל סוג מכיל אלמנטים מעט אחרים.
מה כוללים מטבחי חוץ?

 

כיור

כיור מאפשר לנו מקור מים זורמים לצורך שטיפה ונקודת ניקוז זמינה לנוזלים! נוכחות כיור משדרגת משמעותית את חוויית החוץ שלנו.

 

גריל

גריל מובנה הופך את מטבח החוץ שלנו למטבח אמיתי, כיוון שהוא מאפשר לנו להכין מזון טעים ועסיסי באמצעותו!

מקרר

המקרר מעניק לנו שטח אחסון לסלטים, בשרים, שתיה, וכל מוצר אחר שדורש קירור.

פח אשפה

מונע את הצורך בהתנהלות עם שקיות מטפטפות, ומאפשר ריכוז והשלכת אשפה באופן מסודר!

רכישת מטבח חוץ

רכישת מטבח חוץ
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות