BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המדריך האולטימטיבי למטבחי חוץ: עיצוב, פונקציונליות ואלמנטים חיוניים

מטבחי חוץ הפכו להיות כבר מזמן לחלק בלתי נפרד מן הבית, וזה לא פלא עם כל כך הרבה יתרונות. המטבח החיצוני מאפשר לכם לארח בחוץ בדרך הנוחה והקלה ביותר, להשאיר את כל ריחות הטיגון בחוץ ואין שום צורך להיכנס שוב ושוב ולחפש דברים במטבח הפנימי עם טביעות ידיים שומניות. במאמר זה נעניק לכם את המדריך האולטימטיבי למטבחי חוץ כולל עיצוב, פונקציונליות ואלמנטים חיוניים כדי שתוכלו לבחור לעצמכם את המטבח החיצוני המושלם. 

 

המדריך האולטימטיבי למטבחי חוץ 

מטבח חוץ הינו מטבח המותקן במרפסת או בחצר כאשר כל יחידה עשויה מחומרים חסינים ועמידים בפני פגעי מזג אויר. מטרתו לאפשר בישול מחוץ לבית כאשר היתרונות לכך הם רבים מאד:

  • סדר וניקיון בתוך הבית – כשיש לכם מטבח מחוץ לבית, המטבח הפנימי נשאר נקי ומצוחצח בדיוק כמו שאתם אוהבים. כל ההתעסקות עם הבישול כולל חיתוך ירקות ופירות, טיגון, אפיה והכנת המרינדה לבשר מבוצעים בחצר או במרפסת ללא כל לכלוך או בלאגן בתוך הבית, ואין צורך להיכנס שוב ושוב הביתה כדי למצוא כלי בישול או הגשה.
  • ללא ריחות רעים בבית – כשמבשלים בחוץ אין בתוך הבית ריחות טיגון או בישול עזים, כך הרבה יותר נעים ונוח גם לכם וגם לאורחים, האויר הצח שבחוץ מאוורר את הריחות. תוכלו לטגן דגים, לבשל תבשילי כרוב ומאכלים נוספים שריחם נישא למרחוק מבלי להפריע לעצמכם או לכל מי שרגיש לריחות. 
  • בלי להפסיד שום דבר – כל האורחים כבר יושבים לשולחן ומפטפטים? כדי שלא תפסידו שום רכילות עסיסית ותוכלו להשתתף באופן פעיל בשיחה תוכלו לבשל בחוץ, להכין סטייקים וקבבים וגם פיתות טריות וחמות ישר מהטאבון וכך תהיו חלק מהעניינים בלי שום בעיה. 
  • מטבח מקצועי לאירוח בחוץ –  המטבח החיצוני מאפשר לעשות הכול, כולל הכנת סלטים וקינוחים, אבל גם אם כל מה שאתם רוצים לעשות זה שיפודי ירקות בריאים או קבבים עסיסיים, המטבח החיצוני שלכם יכול להיות מותאם בדיוק לכל מה שאתם צריכים. 

לעוד מידע על איך לעצב את המטבח חוץ שלכם

 

סוגי מטבחי החוץ 

ישנם שני סוגי מטבחי חוץ לרכישה, המטבחים המגיעים כיחידה אחת מובנית, והמטבחים המודולריים שאותם ניתן לרכוש יחידה אחר יחידה, להרכיב ולפרק איך שמתחשק:

מטבחים מובנים כיחידה אחת – מטבחים אלו בנויים כיחידה אחת ושומרים על רצף עיצובי ומראה אטרקטיבי במיוחד. הם מתאימים לכל מי שרוצה פשטות ונוחות ולא להתעסק יותר מדי בעיצובים.  הם בדרך כלל מכילים את כל מה שתזדקקו לו כולל מקרר, מקומות אחסון ושטח גדול לעבודה. 

מטבחים מודולריים – המטבחים המודולריים מאפשרים לכם לקנות כל יחידה בנפרד על פי הצורך. יש כאלו שאינם זקוקים למקרר וכאלו שזקוקים לשניים, יש כאלו שזקוקים ליותר שטח אחסון וכאלו שיכולים להסתפק בארונית קטנה. בדרך זו, כל אחד יכול לרכוש ולעצב לעצמו את המטבח החיצוני שלו על פי רצונו וצרכיו. 

 

עיצוב, פונקציונליות ואלמנטים חיוניים

עיצוב 

מטבחי החוץ צריכים לעמוד במזג אויר קיצוני, שמש לוהטת וחורף קר, אבק ולכלוך. לכן הם בנויים כך שיהיה קל מאד לנקות אותם ורמת הבידוד שלהם תהיה גבוה יותר מאשר מטבח פנימי. לרוב, מטבחי החוץ עשויים מנירוסטה, מתכת אל חלד שידועה בעמידותה הגבוהה, אך ישנם גם מטבחים העשויים לוחות עץ כדי להעניק להם מראה המשתלב באופן מושלם עם העיצוב הכללי בגינה. חלק מן המטבחים גם מגיעים עם משטח עבודה מפואר עשוי שיש, וחלק גם יציעו לכם אפשרות לבר. הדבר החשוב ביותר שמטבח חוץ יכול לעשות בשבילכם הוא להקל על עבודת האירוח ולהפוך את האכילה בחוץ לאטרקטיבית ומזמינה כדי שכל אירוח אצלכם יהיה חגיגה של ממש.

פונקציונליות  

כדי שהמטבח החיצוני יתפקד כהלכה, עליו להיות מתוחזק כמו שצריך. אחד הדברים החשובים ביותר שיאפשרו למטבח שלכם לתפקד הוא להיות נקי. בחוץ, עלים יבשים ואפילו הפרשות של ציפורים עלולים ללכלך אותו, לכן רצוי מאד לדאוג לבד עמיד במים לכיסויו בזמן שהוא לא נמצא בשימוש. לא מומלץ למקם את המטבח מתחת לפרגולה או סככה מטעמים בטיחותיים. דבר נוסף הוא בדיקה שכבלי החשמל או הגז מתוחזקים כראוי ואין בהם קרעים או סדקים. ניתן להוסיף תאורת לילה למטבח כדי שתוכלו לבשל גם בשעות הערב. יש תמיד לעקוב אחרי הוראות היצרן ולבצע את כל פעולות התחזוקה לשמירה על אריכות ימים של המוצר ואם משהו מתקלקל או נשחק, ניתן לרכוש חלקי חילוף. 

אלמנטים חיוניים 

מטבח חיצוני יכול בקלות להפוך לאטרקציה של ממש עם ברז בירה, מקרר יינות, הוספת טאבון או גריל אבן כדי לאפות לאפות ופיצות טריות וטעימות ועוד המון מאכלים נפלאים שאפשר להכין על גריל איכותי כגון ארוחות מוקפצות. המטבח החיצוני יכול לאפשר לכם אירוח קל ונעים אצלכם במרפסת או בגינה בכל זמן שתרצו ולהעניק לאורחים שלכם אירוח מושלם שאפשר לקבל רק אצלכם. 

הגריל 

מטבחים חיצוניים מכילים בדרך כלל גרילים עוצמתיים עליהם ניתן להכין מנות רבות במקביל, במקצועיות רבה ותוך ביטוי היצירתיות שלכם בתחום הקולינרי. בדרך זו תוכלו לארח כמות גדולה של אורחים בכל פעם שתרצו מכל סיבה שהיא. 

לסיכום 

מטבחים חיצוניים מאפשרים לבשל מחוץ לבית במרפסת או בחצר בנוחות ובקלות רבה. כל הלכלוך, הריחות והבלאגן נשארים מחוץ לבית, המטבח הפנימי נשאר נקי ומצוחצח, ואתם נהנים מבישול באוויר הפתוח מבלי להפסיד שום חלק בשיחות האורחים סביב השולחן. המטבחים החיצונים מעניקים חוויית בישול מקצועית ונוחה מאד, ניתן לרכוש אותם כיחידה אחת מעוצבת להפליא, או כחלקים מודולריים אותם ניתן לפרק ולהרכיב על פי העיצוב האישי שלכם, להוסיף מקרר יינות או ברז בירה, ולהפוך כל אירוח אצלכם לחגיגה של ממש. 

די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות