BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מעשנות בשרים בראשון לציון

מעשנות בשרים נכנסו לאופנה בשנים האחרונות, ואנו שומעים אותן מוזכרות רבות בקרב חובבי הצלייה. עבור מי שמעוניין לרכוש מעשנות בשרים בראשון לציון, מומלץ לבקר בסניף של D&S – היבואנית הרשמית של מעשנות הבשרים של החברות WEBER, ZGRILL, וחברות מובילות נוספות. האם מעשנת בשרים היא כלי המיועד לכל אדם, או שרק מקצוענים רוכשים מעשנות בשרים בראשון לציון? מידע וטיפים שימושיים במאמר הבא!

 

שיטת עישון הבשרים

הכנת הבשר באמצעות עישון, היא שיטה וותיקה במיוחד, והיא מלווה את האנושות כבר אלפי שנים! אז מה קרה לאחרונה, שלפתע התחלנו לשמוע יותר ויותר על מעשנות בשרים? ובכן, נראה שמספר יצרניות מובילות בעולם, החליטו להרים את הכפפה ולייצר מעשנות בשרים נוחות לשימוש – המנגישות את עישון הבשר גם לחובבנים שבינינו! איך בעצם זה פועל?

 

מעשנות בשרים – איך הן פועלות?

כאמור, אנו מדברים כאן על שיטה עתיקה, שהותאמה לאדם המערבי גם אם הוא אינו מומחה לצליית בשרים. מעשנת הבשרים, פועלת באמצעות אנרגיית בערה המגיעה מפחמים או גז. אנרגיית הבערה נצברת בגוף המעשנת ונשארת שם – תודות לחומרים המבודדים שמהם עשוי גוף המעשנת (אמייל, פורצלן, חרס). על גבי משטחי הצלייה מניחים את נתחי הבשר, הדגים או העוף, ושם מתרחש תהליך העישון שלהם. הניצול האידיאלי של האדים, העשן והחום – מעניק לנו תהליך ייחודי שמפיק מזון בעל טעם אותנטי וממכר במיוחד!

 

סוגים של מעשנות בשרים בראשון לציון

כשאנו מחפשים לעצמנו מעשנות בשרים בראשון לציון, סביר להניח שהמגוון הרב יבלבל אותנו בהתחלה. איך ניתן לבחור לעצמנו מעשנת בצורה נכונה? בעזרת מעקב אחר מספר שלבים שיעשו לכם סדר:

 

בחינת דפוסי השימוש שלנו

אחת הטעויות הנפוצות ביותר, היא רכישת מוצר שאינו מתאים לצרכים שלנו. כך למשל, במידה ואנו עורכים ברביקיו אחת לשבוע או שבועיים, ונוהגים להזמין עשרות אנשים – כנראה שאנו זקוקים למעשנת גדולה ומפוארת שתאפשר לנו להכין מזון רב באופן סימולטני. לעומת זאת, אם יש ברשותנו מרפסת או חצר קטנה, או שאנו אוהבים לצלות בשר במהלך קמפינג – כנראה שנעדיף מעשנת קומפקטית וניידת! הקפידו לוודא מהם דפוסי השימוש שלכם, וכך לא תוציאו כסף מיותר, ותבצעו בחירה מדויקת!

 

קבלת חוות דעת והמלצות

חוות הדעת על המוצר הן חשובות במיוחד, אך עלינו לדעת לעיין בהן בצורה נכונה. בעידן האינטרנט חוות דעת הן זמינות במיוחד – אך אמינותן לעתים מוטלת בספק! כשאנו קוראים חוות דעת באינטרנט, תמיד חשוב להצליב חוות דעת ממספר מקורות, מה שיאפשר לנו לקבל את התמונה המדויקת ביותר בהתחשב בסיטואציה. במידה ויש באפשרותנו לקבל המלצה ממקור ראשון של בן משפחה או חבר – זוהי האופציה הטובה ביותר!

 

היצמדות לתקציב

התקציב שלנו הוא חשוב, ועלינו להתחשב בו ולנסות לא לסטות ממנו באופן דראסטי. יחד עם זאת, בעת חישוב התקציב, כדאי לקחת בחשבון גם הוצאות עתידיות. אנשים רבים נוטים לבחור במוצר מאיכות ירודה, ולאחר מכן מגלים שעליהם להוציא סכומים נוספים על תיקונים או החלפה של המתקן. לעתים מומלץ לשלם מעט יותר על מוצר מאיכות גבוהה וממותג מוביל!

 

העדפת מותג מוביל

מהו מותג מוביל? ובכן, לרוב מדובר בחברות מוכרות בתחום מתקני הצלייה, ואת המוצרים שלהן תוכלו למצוא גם בסניף של D&S. רכישת מעשנת בשרים של מותג מוביל, תעניק לנו ראש שקט בשנים הבאות, ונוכל להיות סמוכים ובטוחים שהיא תשרת אותנו נאמנה. מותגים מובילים לרוב גם יעניקו אחריות מורחבת על המעשנת שלהם, וזה בהחלט משהו שמומלץ לוודא מול המוכר לפני הרכישה!

מעשנות בשרים בראשון לציון

מעשנות בשרים בראשון לציון ראשית
Picture of די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]